29 sept

Återigen har jag en ledig dag! Och den har hittills varit väldigt produktiv! Jag har betalat räkningar, ringt och bokat tid hos banken för att kunna betala av mitt topplån med pengarna jag fick för bilen, gjort hallonsylt, packat ner sommarkläderna och dessutom rensat ut bland övriga kläder. Så jag känner mig nöjd! =)



Alfons hjälper matte med rensandet, mest genom att ligga ivägen! ♥



Helgen som gick var riktigt bra faktiskt trots jobbande! Fredagen med Mette blev jättemysig trots misslyckad chokladmousse =). Som tur var hade vi köpt hem lite godis som vi kunde äta till efterrätt istället!
Lördagkvällen tillbringades hemma hos pappa med riktigt mumsig middag, helgrillad kyckling med kokt potatis, sås och gelé! Kvällen avslutades med promenad på Kirseberg tillsammans med en kille från jobbet och hans hund.
På söndagskvällen var jag inbjuden till fina Lina för lite middag. Hon bjöd på god morot- och pumpapaj med gott valnötsbröd! Till efterrätt hade hon gjort pannacotta. Hon är duktig hon! =) Linas granne Christina var också med och det blev en riktigt trevlig tjejkväll! =)
Måndagkvällen bjöd på foderutbildning med Royal Canin i Lund. Väldigt intressant och givande och jag och Kikki fick dessutom med oss två extra gosehundar med hem =)
Igårkväll blev det först god lax-middag här hemma sen en timmes bodypump. Somnade gott på soffan efter det! =) Gav mig själv lite sovmorgon imorse och fick sova till klockan nio!
Ikväll ska jag vara flytthjälp till Jenny och Daniel som tar sitt pick och pack och låser in i förråd och flyttar hem till Daniels mamma i tre månader innan de får flytta in i sitt nybyggda hus i december.


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken härlig helg!! Och så mycket gott...varma kramar till dej

2010-09-29 @ 19:39:25
Postat av: Daniel

Tack för hjälpen!!

2010-10-01 @ 09:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0