Lördagen

Jag tror inte riktigt på det. Vilket är väldigt märkligt eftersom inget egentligen har börjat. Så innan det ens har inletts något är jag säker på att det inte kommer fungera. Hur stört är inte det? Det är något fel på mig och mina tankar.

Hade i alla fall en riktigt mysig dag igår. Den började med ett bodypump-pass och fortsatte med en 7 km-runda i skogen med pappa, Anna, Malin, Daniel, Alvin och Signe. Givetvis hade jag med varm choklad. Man kan inte åka ut till skogen utan varm choklad! =)









Kvällen avslutades hemma hos Lina och Jouri där jag blev bjuden på mumsig middag! Det blev även en genomgång av Linas garderob där meningen var att det skulle rensas ut lite. Men min kära vän Lina är inte så jätteduktig på att göra sig av med kläder visade det sig =) Ca 5 tröjor var allt som rensades ut, det andra var bra att ha grejor! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

elin, koppla bort hjärncellerna ibland och bara följ med och njut så länge det flyter, strandar du får du ta det då. puss

2010-10-03 @ 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0