Fina dagar



Malmö Stadsbibliotek. En av mina favoritplatser i den här staden. Hade kunnat gå där i flera timmar. Var där idag för att ladda upp inför Spanien-resan på lördag. Det här är vad jag kom hem med:



Kommer ju inte ha med alla till Spanien men man måste ju ha lite valmöjlighet =). Har dessutom läst mer än halva Michael Nyqvists bok redan så den lär ju vara utläst innan lördag.

Gårdagen tillbringades i Folkets Park med familjen Andersson















Det var en riktigt mysig dag med picknick, hästridning, bad för Majas del och mjukglass!
Tack finaste!♥

Ikväll har jag träffat en annan fin människa. Anna var och hälsade på mig. Vi åt middag och pratade, vi åt jordgubbar, hallon, blåbär och glass och pratade, vi gick en promenad och pratade. Det behövde jag verkligen.
Livet har varit lite enklare de här dagarna...vad skulle man gjort utan fina vänner? ♥

Får ju förresten inte glömma visa vad som följde med mig hem från Caroli City idag



Det blev lite spontan-shopping efter mitt besök hos frisören =)
Jag fick även med mig halsband, en ring och tre par örhängen hem! Det var ju halva priset, vad ska man göra? =)


Kommentarer
Postat av: Kikki

åh vilken snygg klocka!! Jag hade verkligen behövt en ny eller en klocka överhuvudtaget!

2010-06-16 @ 08:51:44
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack själv för en härlig dag!! Kram

2010-06-16 @ 10:58:24
URL: http://majaochjag.blogspot.com
Postat av: Anna panna

Tack själv sötaste =)

Var riktigt kul och mysigt!! Det får vi ta och göra om mycket snart igen när du är hemkommen från spanien. Vi är ju "grannar" nu =)

Ha e mysig vecka i solen, kramen <3

2010-06-20 @ 16:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0