Juni

1 juni och det har regnat hela dagen. Fortfarande ingen sommarvärme. Jag har fortfarande vantar på mig vissa dagar!
Har hunnit med en hel del idag. Varit på utbildning på jobbet, cyklat hem i regnet, ätit god lunch hemma med bland annat varm choklad(!), sovit en stund, cyklat till sjukhuset och gett blod, cyklat vidare in till stan och köpt ny badrumsmatta och duschdraperi, vidare till designtorget där jag köpte en stringhylla och sedan hem igen. Tog bilen hem till pappa, hämtade upp Anna och vi körde ut till Erikshjälpen för att se om de hade något fint vardagsrumsbord vilket de inte hade. Hem igen, åt en färdigpizza från frysen och sen kom pappa och Anna. Pappa har hjälpt mig sätta upp saker på väggarna. Och det blev riktigt bra!

Såhär ser det numera ut i hallen:



Och såhär i köket. Nu ska det bara upp gardiner också så blir det kanon!





När jag kom hem i fredagskväll och stod och borstade tänderna var det två söta som la sig i badkaret och höll mig sällskap ♥


Kommentarer
Postat av: Anna panna

Åh vad fint det ser ut i nya malmö-lägenheten =) Snart vill jag komma och hälsa på... Har tenta på fredag, sen äntligen är det sommarlov. Hääärligt!! Då får vi hitta på nåt skojsigt! Kramen

2010-06-02 @ 23:06:35
Postat av: Kikki

ser ut som du har fått det jätte mysigt!

2010-06-08 @ 09:39:29
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0