Helgen

Helgen började med en utflykt till trädgårdsgillet i Landskrona med Anna, mamma och mormor.

    
 

Den fortsatte med syltkokning hemma och avslutades med god mat, öl och musik på Stortorget tillsammans med Lina, Jouri och några av Jouris kompisar. Tyvärr var kameran hemma under kvällen.

Söndagslunch med pappa, Anna, Malin och Alvin. Vi åt scones i massor och Alvin fick mysa med Blinkas bebisar.

  

Kvällen kunde inte ha slutat på något bättre sätt. Winnerbäck på Malmöfestivalen med ett fullsatt Stortorg!! Och han gjorde det igen, var sådär förbaskat underbar och jag var lycklig, som alltid under hans konserter. Vad skulle man gjort utan Lasses musik? ♥

  





Veckan kunde inte ha börjat bättre heller. 6,5 km på löpbandet imorse!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tyckte att den var himla fin. Så otroligt bra skådespeleri. Grät som bara den. Du vet så där så att man knappt får luft. Du gillade oxå den? Annars är allt bra med mig. Hur är det sj? Jobbar ju i Malmö, men när jag väl är klar så vill jag bara hemhemhem.. så jag tror inte det blir ngn festival för mig.. Ska du sj dit? Klart att det var okej. Bara roligt att du vill fortsätta läsa min blogg :)

Kramar

2010-08-24 @ 20:13:27
URL: http://mamasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0