1:a advent!

Det här har nog varit den bästa söndagen på väldigt länge!
Den började med en sovmorgon (!) och jag lyxade till det och låg kvar i sängen och läste i en timme. Sen blev det en massa julpyntande. Ljusstakar och stjärnor och gardiner upp! =) MYS!! Vid två-tiden kom Axel och vi körde in till Lund för lite julskyltning. Grymt mycket folk men riktigt mysigt. Det blev korv med bröd och glögg! =)
Hem igen och bakade lussebullar, som jag fick göra själv eftersom det tydligen är en väldigt viktig fotbollsmatch på tv idag =) Snart är den slut i alla fall och då ska det bli glögg med pepparkakor och stilton-ost! Slurp! =)

Bara fem dagar kvar i Böketofta nu! Hoppas veckan går fort!
På fredag ska jag och Axel fira hans födelsedag! Jag har planerat en riktig myskväll =)

Sist men absolut inte minst vill jag idag tacka Sara för god mat och utsökt efterrätt på tjejmiddagen igår! Tänk att vi har känt varandra i 10 år nu!! Shit, va tiden går fort! Är i alla fall glad att ni finns i mitt liv, tjejer!! Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0