Vad är meningen?

Jag grät mig själv till sömns igår
och allt på grund av ett sms där du bad om ursäkt
Hur hjälper det mig att du agerade dumt och omoget?
Helst av allt hade jag velat att du skrivit att allt bara var ett stort missförstånd och att du gärna träffat mig igen

Börjar snart verkligen tro på att de bästa killarna redan är upptagna
och att där inte finns nån kvar till mig
Igårkväll var jag väldigt glad över att jag fortfarande inte lagt upp min stora mjukis-isbjörn på vinden, för den är väldigt bra att krama om när man är ledsen...
...när man inte har någon som håller om en...

Jag känner mig bara sådär totalt tom inombords

Kommentarer
Postat av: Jessika

Ibland gumman finns det absolut ingen mening, allt e en onöda. Onödigt att man letar efter nån, onödigt att man blir kär, onödigt att känna sej glad och omtyckt för till sist står man där onödigt ledsen, onödigt sviken och så jäkla onödigt ännu ensammare.



Fast killar e som en påse engelsk konfekt, dom flesta e skiträliga och bara och spotta ut, men rätt som de e hittar man en som faktiskt smakar riktigt bra, som man till och med kan stå ut med...



Kramen

2009-05-12 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0