Dags igen!

I´m back! =)

Idag har jag semester. Men det är ingen höjdarsemester. Inte nog med att det är jättedimma utanför fönstret, jag har dessutom varit hos tandläkaren där de har bedövat, rotat, slipat, delat och till sist dragit ut min ena visdomstand. Absolut ingen trevlig upplevelse alls. Det värsta är att jag ska dit om en månad igen för att göra samma sak igen, dock med en annan tand =)
Bedövningen börjar släppa så smått nu. Och det börjar kännas i hela käken nu. Hoppas verkligen värktabletten tar bort mycket av det onda. Måste ta mig bort till apoteket senare och köpa mer tabletter..
Ni skulle sett hur jag ser ut, helt svullen på hela vänsterkinden. Usch!

Helgen har varit jättemysig! Den började i fredags med återträff med gamla lockarpare i Malmö. Det blev en helkväll med mat och dricka och sen vidare ut till Harrys. Riktigt roligt!!
I lördags var jag, Jenny och Maja i Dalby Hage. Johan, Tommy och hans flickvän kom ut och gick med oss och sen blev det kaffe hemma hos Tommy. En riktigt mysig förmiddag! När jag kom hem la jag mig på soffan och kollade på tv i några minuter, sen somnade jag =) Hade ju bara sovit i fyra timmar natten innan!
Igår blev det först träning på MAI och sen hem till mormor och morfar med mamma. Va ute i deras trädgård och klippte av några kvistar som nu står i vaser i köket och vardagsrummet. Mysigt! Hann till och med att tvätta bilen igår också. Snart har jag tvättat nya bilen fler gånger än jag någonsin tvättade min förra och jag har bara haft den i två månader =)

Sist men absolut inte minst så vill jag säga ett STORT GRATTIS till Jenny som fyller år idag!! Kramar till dig!!



Jenny och Maja i Dalby Hage i lördags



Min nya favoritlåt: 3 doors down - Let me be myself
http://www.youtube.com/watch?v=AUDK4lRhafk


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka till "bloggvärlden" :-) Och tackar tackar för gratulationerna!! Kram

2009-03-30 @ 16:44:40
Postat av: Jessikan

Äntligen!!! kramis

2009-03-30 @ 18:36:40
URL: http://www.nogg.se/jessikanallt
Postat av: Anna Panna

Welcome back!! I´ve miss you =)



Snart dags att ses... Vi får ta en öl i solen en dag =)



Kram kram

2009-03-30 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0