Saknar dej

Jag saknar dej....

...speciellt när jag sitter här i mörkret i vardagsrummet och tänker på att du var här vid denna tiden igårkväll... Jag har gått runt med ett leende på jobbet hela dagen och tänkt på dig...Mette tror jag är kär....Jag skulle än så länge bara vilja kalla det en förälskelse...men det finns helt klart potential för kärlek =)
Jag är inte säker på vad vi är än och ska jag vara helt ärlig spelar det inte någon större roll...jag trivs med att ha det som vi har det, i alla fall just nu...
En känsla...lycka....en såndär riktig lycka...som jag inte känt på länge...och allt på grund av dig.
Ska gå och lägga mig nu och kommer önska att du låg där brevid mig och pratade med mig och framförallt gav mig en godnatt-kyss precis innan jag somnar....precis som igår....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0