Michael Jackson död

 
 

29 augusti 1998
Michael Jackson var ute på sin HIStory-tour och spelade i Köpenhamn denna dagen.
Hans egen 40 års-dag!
Och jag var där!!
Jag var 16 år och fick se min stora tonårs-idol live! Det var stort! En dröm gick i uppfyllelse!
Jag har nog fortfarande biljetten inramad i en låda någonstans =)
Ni skulle sett mitt rum under den här perioden. Varenda liten millimeter av min vägg var fylld med posters och utklipp på Michael Jackson!

...och nu finns han inte mer..
..men hans musik kommer leva kvar alltid...



We are the world



Kommentarer
Postat av: Maria

Måste ha varit stort att se honom, önskar att jag också hade fått den chansen.

2009-06-28 @ 20:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0