En jobbedag kvar sen semester!!

Det har varit en händelserik vecka sen jag skrev sist. Och framför allt en riktigt mysig helg!
Fredagkvällen började med god middag! Väldigt imponerande faktiskt eftersom jag väntade mig pizza =) Fick även god  frukost på lördagmorgonen (och den bestod varken av popcorn, öl eller cola=) )
Ett besök hos mormor och morfar hanns med i lördags också. Sen var det bara hem och städa i lägenheten. Skulle ju få fint besök på söndagen! Ner till Malmö igen för några öl på Möllan tillsammans med Lina och Maria! Riktigt roligt att träffas igen, blir ju alldeles för långt mellan gångerna... Eftersom tågen hem till Kävlinge slutar gå vid ett-tiden på lördagnätterna och jag absolut inte hade någon lust alls att åka hem då, så fixade jag mig en sovplats och gick vidare till nästa fest! Vi kom inte därifrån förrän vid halv fyra....

Sov inte så himla många timmar inatt, så jag måste vila en stund nu. Ögonen går i kors....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0