Tillbaka...

Nästan två veckor sen sist....jag är ledsen att ni behövt vänta...men jag har bara inte haft något att skriva om.
Livet har snurrat på som vanligt. Jag har insett mer och mer att jag verkligen behöver lite semester. En resa till solen med bad, värme, goda drinkar och vackra kroppar att vila ögonen på =)

Bilderna är från mammas och min resa till Leros 2004
 
  

Syskling, när åker vi??

Idag ville jag mest bara berätta att jag hade en jättemysig kväll med Anna igår. Det blev god mat och dryck på Lilla Torg, många skratt och en massa prat om pojkar och annat. Vid åtta-tiden kom en full och glad Morgan och höll oss sällskap =) och åt upp resterna av vår mat! Vidare till Fagans och tog en öl och sen blev det en jättegod mjölkdrink på Harrys. Där kastade Morgan in handduken och gick hem och Anna och jag fick lite tid för tjejsnack igen! Dock inte så länge för vi var rätt slitna bägge två. Vi skildes åt på centralen och tåget rullade hemåt. När jag precis kommit innanför dörren hemma ringer Anna för att kolla så jag kommit hem ordentligt. Då var hon fortfarande inte hemma. Så jag som bor i Kävlinge kom hem fortare än Anna som bor i Malmö!
I vilket fall som önskar jag att också hade kunnat bo därnere

Dagen idag bjuder på kalas hos storasyster och underbara Alvin!
Ikväll blir det en andra dejt med middag i en lägenhet på Kirseberg =)
Trots grått, trist och regnigt väder tror jag det här kommer bli en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Tack för igår gumman!! Var kul och träffa dig... synd bara att fulle Morgan hittade oss. Men, men... vi får ta en dag ute på stan ihopa snart igen, och då lämnar vi Morgan hemmma!! =)

Ha nu en riktigt mysig lördag!! Kraaam

2009-01-24 @ 10:20:00
Postat av: Jenny

Välj en fin dag. Klä på dig varmt, gå en lång runda längs med Kävlinge-ån och sätt dig på en brygga och titta på vattnet. Det är ju inte direkt som att åka utomlands, men ibland kan en stund ute i naturen vara väldigt, väldigt bra för en...

2009-01-26 @ 13:48:09
URL: http://jenny5.blogg.se/
Postat av: Anna

Wohooo, vi åker så fort du kan få ledig systeryster!!!!! :)

2009-01-26 @ 18:40:09
URL: http://annapanson.blogg.se/
Postat av: jessika

hmmm... här trodde jag det skulle va en 10-20 nya inlägg fulla med info:)

Hoppas allt e bra me dej gumsan, här är det bara toppen, sååååå otroligt nyförälskad!!!! Kramis

2009-01-27 @ 19:26:59
Postat av: Anonym

du skulle kunna komma hit en dag faktiskt!!! Jag kan blanda en drink, höja värmen i elementen till max och be Patrik hoppa i shortsen. Synd jag slängt ut granen annars kunde den agerat palm.... sen kan du ligga i badet en stund så kan jag gå fram och tillbaka och sälja halsband och melondrinkar

2009-01-29 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0