Superhero! =)

Det här inlägget är till en av mina bästa vänner, min kollega, min chef, min nästan granne, min "storebror" m.m. 

Mr Daniel Andersson

Stort tack till dig för att du alltid hjälper mig så fort jag har trasslat till det lite =)
Du är en klippa! ( Det är inte konstigt du står stadigt på jorden...inte med dina stora fötter!haha)

Och för er som inte hört hela historien: Jag, mitt dumma nöt, råkade glömma en lampa igång i bilen, vilket resulterade i att den inte riktigt ville starta tidigare idag. Men då ringde jag bara Daniel och så kom han och fixade till mig.
Du är lite av en superhero ibland =)
Är så glad att jag har dig och Jenny och Maja så nära!
Ni är ju som familj för mig! Hoppas ni vet hur mycket ni betyder för mig!!

Stora kramar till bara er!!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Mr Superhero

Alltid redo ;-)

2009-01-04 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0