Myslördag

Idag har dessa tre mysiga människorna varit på besök hos mig!
(Kameran var aldrig framme idag, så bilderna är hemifrån C o B innan Thages en kväll i höstas)

  

Vi har ätit och druckit gott och skrattat i mängder! Caroline skrattade sådär härligt som bara hon kan, så tårarna rann!! Du är för go gumman!
En underbar kväll helt enkelt!

Innan idag har jag också hunnit med träning, handling och städning. Jag har med andra ord varit duktig idag =)
Och nu sitter jag här i soffan med godisskålen och är mest irriterad över att där inte går något bra på tv på lördagkvällarna.

I mina högtalare just nu: Pierce Brosnan & Meryl Streep - When all is said and done
Mysig låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0