Ledig lördag

Älskar verkligen sovmorgnar! Mysigt att få vakna av sig själv, ligga kvar i sängen och gosa med katterna (som bara ligger och väntar på att jag ska gå upp och ge de mat!), ta på sig  myskläder och äta frukost i soffan.

Kvällen igår var jättemysig! Jenny, Kikki och Tina var här på middag. Maja, lilla sötnosen, var med en stund innan middagen sen kom Daniel och hämtade henne.
Jag bjöd på lasagne, sallad och vitlöksbröd. Till efterrätt blev det apelsiner med chokladgrädde. Senare åt vi också lite lösgodis, så vi blev mätta i alla fall =)
Det blev massa prat, många skratt, Let´s dance och Mamma Mia-filmen. En härlig kväll!
Jag var duktig och diskade undan allt igårkväll också och det är jag glad för idag =)

Torsdagkvällen var också mysig! Jag var nämligen på dejt, med fika och biobesök!
Fikan var god! =) Sen att vi inte riktigt hittade dörren in till caféet är ju en annan femma! haha
Bion var inte jättebra, men mysigt att sitta sådär nära varandra =)
Jag är inte van vid någon som håller upp dörrarna för mig och följer mig till tåget, men det var trevligt ;)


Idag blir det en tur ner till Malmö. Först på Bodypump och sen iväg med pappa och tvätta våra bilar. Min bil är inte vit längre, har inte varit det på väldigt länge, så jag tror den behöver få av sig all smuts. Sen att den antagligen kommer vara skitig i eftermiddag igen, i det här tradiga vädret, det får jag väl ta!
Ikväll ska jag och syskling åka upp till Helsingborg till Camilla. Vi ska ut och dansa som tusan på Harrys! =) Som jag längtar!! =)
Ha en trevlig dag allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0