Förändring

Skulle en flytt till en annan stad göra det bättre?
                                                                                   Kanske
Skulle ett nytt jobb göra det bättre?
                                                                              Kanske
Skulle en ny bil göra det bättre?
                                                                        Kanske

Allt jag vet är att en förändring måste komma
Jag är missnöjd för ofta.....då kan det väl inte vara bra?

And the world spins madly on


Kommentarer
Postat av: Tant Anna

Näää... vi får försöka få dig på bättre tankar! Man brukar bli så glad varje gång man träffar dig... Så du utstrålar absolut glädje!! Men det ska ju även finnas innuti dig!

Nästa helg... den 17;de blir det bowling. och då får du ta och hänga på. Och nu på lördag..? Ja, vi kan ju se vad som händer.



Kram kram

2009-01-08 @ 15:40:31
Postat av: Anna

Hej hej! Hur e d me daj egentligen. Tycker du verkar lite ledsen:( Men en sak ska du veta.. Om du ska flytta så tycker jag du ska flytta till hbg:D Ses ju alldeles för sällan. Måste komma o hälsa på daj snart:D puss

2009-01-08 @ 21:34:24
Postat av: Lina

En ny bil tror jag inte hade hjälpt.. ny stad? Du menar stad överhuvudtaget? För jag menar, Kävlinge räknas väl inte som stad? :P

Nytt jobb? Tveksamt?

Ny Elin? Nope, för vi tycker om dig som du är. Det är bara det att DU också måste tycka om dig för den du är, och annars komma på vad du inte tycker om och isf ändra på det.

Min röst ligger på nätdejting =)

Stor kram!!!

2009-01-09 @ 15:54:00
Postat av: Camilla

Jag röstar på HELSINGBORGG!!!!!:-)

Vi måste kolla in den lägenheten även om du inte är intresserad:-) alltså badrummet wow :-) ses i morgon, dans med kick då ;-)

2009-01-09 @ 21:29:05
Postat av: Daniel

Ny stad - tveksamt

Nytt jobb - definitift inte ;-)

Ny bil - ABSOLUT ! ! !

2009-01-09 @ 23:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0