2009

Jag vill börja med att tacka för fina kommentarer i förra inlägget! De värmde något otroligt! Tack vänner och syskling!

Kvällen igår blev väldigt lyckad!! Maten blev supergod och cheesecaken till efterrätt uppskattades =) En eloge till Pierre som köpte svensk fläskfilé!! Som svensk grisapassare gjorde det mig glad!
Jag hade bestämt redan innan att jag inte skulle ge mig ut vid tolvslaget. Fyrverkerier skrämmer mig lite, ännu mer efter olyckan på Malins bröllop i somras. Men snälla Micke lovade att beskydda mig så jag följde med. Kom dock inte så långt, stannade vid en husknut och vägrade gå längre. Där hade jag i alla fall lite skydd. Så där stod jag, ensam och med gråten i halsen, när klockan slog tolv. Saknade min syskling!

Vid två, när jag insåg att om jag blev kvar i Helsingborg skulle jag inte få sova mycket, körde jag faktiskt hem. Hemma vid halv tre, somnade ungefär två minuter senare, med myskläder och allt på. Så när klockan ringde vid sex-tiden var det bara att gå upp och köra direkt. Smidigt att sova med kläder på =)
Det gick bra på jobbet idag, vi jobbade på bra och var färdiga redan klockan ett.
Kom hem, plockade undan lite, åt lite lunch och sen somnade jag på soffan. Vaknade för en timme sen och har inte gjort något vettigt sen dess.
Njuter av vetskapen att jag nu är ledig i tre hela dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0