Utmaning

Fyra tvprogram jag brukar se:
* Grey´s Anatomy
* Criminal Minds
* CSI
* Vänner

Fyra saker jag gjorde i går:
* Vaccinerade ca 600 grisar =)
* Var på Bodypump
* Hälsade på hos pappa  
* Läste bloggar =)

Fyra saker som står på min önskelista:
* En stor platt-tv (eftersom min nuvarande stänger av sig själv!)
* En resa till solen med syskling
* Ny matta till sovrummet
* En pojkvän =) (om man nu kan önska sig det)

Fyra saker jag avskyr:
* Tandläkaren (håller med Jenny här)
* Att dammsuga
* Betala räkningar
* Puckon

Fyra saker jag tycker om att göra:
* Busa med Alvin och Maja (och snart en liten till!)
* Träna
* Umgås med vännerna
* Skratta

Fyra saker jag åt i går:
* Knäckebröd
* Äpple
* En halv pizza
* Russin

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
* Vidar
* Axel
* Saga
* Det här med tjejnamn är inte lätt..
 
Fyra jobb jag skulle vilja ha: (Lönen är 25.000:- på samtliga du än väljer)
* Barnmorska
* Djurparksskötare
* Glassfabriksarbetare =)
nä, kommer inte på mer.. 

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
* Fratteliz
* McDonalds
* Bagericaféet (tills de stängde ner det)
* Burger King

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
* Anna syskling (så gott som varje dag i alla fall)
* Jenny och/eller Daniel
Hinner knappt höra av mig till folk i veckorna...

Fyra bloggar jag utmanar:
* Anna
* Jessika
* Lotta
* Anna F

Kommentarer
Postat av: Lotta

Roligt med en utmaning.. ska genast göra den :)

2009-04-02 @ 22:12:13
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0