Måndag...fast fredag

Måndagkväll.....fast som fredag för mig. Det har jag firat med härlig träning, god mat och lite godis! Jag har dessutom bestämt vad jag ska bjuda Jessika och Patrik på när de kommer på torsdag och gjort en lång handlingslapp så imorgonkväll blir det nog ett besök på Maxi.

Borde egentligen gå och lägga mig. Är trött som tusan och med tröttheten kommer alla konstiga tankar.
Varför är jag så övertygad om att det kommer gå åt helsike innan det ens har börjat? Måste ju vara nåt fel på mig, någon sorts försvarsmekanism som liksom kopplas in. Jag är livrädd att ge mig in i något nytt med risk för att det kan bli fel. Ibland blir jag bara så förbannat trött på mig själv.....

Nä, nu går jag och lägger mig så kommer det säkert kännas mycket bättre imorgon. Då ska jag ner till Malmö och träffa Maria igen och se hur mycket hennes mage har vuxit sen sist =)

Vänner är det bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: jessika

mmmm,låter spännande!! Felix tar med sig sin egna mat i termos, som är jag då... Jag kan inte hitta klänningen nånstans!! Vet att jag lade undan den i en påse när jag städade garderoberna innan jul. Men ska leta vidare!! Längtar tills på torsdag!

2009-04-07 @ 08:26:18
URL: http://www.nogg.se/jessikanallt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0