7 april

Jag ställde klockan imorse trots sovmorgon. Annars sover jag lätt nio timmar eller mer och då blir jag alldeles för seg under dagen. Nä, absolut inte mer än åtta timmars sömn, det går bara inte. Fast än så länge har jag inte riktigt vaknat till liv än. Har drömt en massa konstigt inatt.....
Inatt var första natten med balkongen öppen. Det var lite småkyligt imorse (dock inte under täcket) och jag låg kvar en stund och mös och lyssnade på fåglarna. Bestämde mig för att ta en promenad så det har jag också hunnit med.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen, äta en god frukost och förhoppningsvis hinna städa toaletten innan jag ska åka om en timme.

10 dagar kvar till min födelsedag =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till idag!

2009-04-08 @ 09:27:37
URL: http://majaochjag.blogspot.com
Postat av: Jessikan

Visst kommer vi vid halv 7!! hör av mej i em.kramis

2009-04-09 @ 08:09:04
URL: http://www.nogg.se/jessikanallt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0