4 april

Det har verkligen varit toppenväder idag. Riktigt varmt och skönt!
Men eftersom jag har jobbat har jag inte riktigt kunnat njuta av solen. Får verkligen hoppas det blir såhär fint på tisdag och onsdag när jag är ledig.

Gårdagskvällen tillbringades hos pappa med Anna, Anton, Marie och Henrik. Det blev god middag (grillat!), mycket skratt och mys i soffan.

       

Idag efter jobbet körde jag till Caroline och Bobo i Landskrona. De överraskade mig med att visa deras två nya katter. Riktiga mysiga hårbollar! Fast just för tillfället ser de lite roliga ut eftersom de är rakade, men de kommer bli riktiga hårbollar när pälsen vuxit ut igen =)

1.  2. 3. 4. 

Bild 1: Vackra Theo
Bild 2: Ozzy och Bertil myser i sängen
Bild 3: Lyckades äntligen få en fin bild på Ozzy. Annars är han expert på att blunda på foto =)
Bild 4: Bertil. Lägg märke till den fina rakningen =)



Bertil sötnos

Nu säger jag godnatt och går och sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0