Lillfredag

Mina systrar har varit duktiga och tränat idag. Själv sitter jag i soffan framför tv:n och äter chips och dippa för fullt. Inte lika duktig alltså. Men jag har varit sugen på något gott hela dagen, så så fick det bli. Även fast jag vet om att när jag ätit färdigt kommer må så himla dåligt över att jag har stoppat i mig allt det här flottiga...varför gör man så egentligen?
Måste verkligen komma igång med träningen, behöver sysselsättningen och framför allt bli av med mina aggressioner. Då funkar träning bra. Känns som om jag bara har suttit hemma hela veckan och säkert gått upp 10 kg i vikt....okej, inte riktigt, men jag tycker verkligen inte om att inte ha något att göra.
Det lutar mer och mer åt träning på Gerdahallen i Lund. De har ett väldigt bra utbud och dessutom rimliga priser.  Ja, så får det bli. Ska kolla upp det mer i helgen, så kanske jag är igång med träning redan nästa vecka! *hoppas*

Nu, tillbaka till Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0