måndag

Har varit en bra dag idag. Bara fyra suggor som grisat. Så jag hann med en massa extrajobb också. Skönt! Behövde en sån dag nu efter denna jobbiga helgen.
Eftermiddagen/kvällen har tillbringats med Jenny och Daniel på en fotbollsplan. Daniel spelade och Jenny och jag tittade på. Skoj! Sen slapp jag ju undan från städningen hemma också. =) Det dumma är ju att det är ju ingen annan som städar åt mig, så jag får nog fixa det imorgon...

Bildet från igår.

      
Alle äter tomat..       ...och kräftor.   Anna åt mest kräftor
                                                             av oss allihopa

   
Lillebror & jag                      Pusskalas!!            Oviler (som Alvin säger)

    
Storasyster                                       Lintott med tofsar       Marie
                                                                  i håret

Jag lånade One Tree Hill säsong 1 av Oliver igår. Måste se nåt avsnitt innan jag avslutar denna dagen =)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

naw, jag måste få dina bilder sen!!

2008-09-08 @ 22:47:49
Postat av: Maria

Hej Elin!

Hoppas allt är bra med dig. Jag undrar bara om vi hade kunnat få komma ut och hälsa på dig en dag på jobbet alla 3. Hade varit kul att låta Jonathan få titta på alla små grisbebisar :)

Ha det bra. Kramar från oss

2008-09-09 @ 07:55:20
Postat av: Jenny

Så söt han är lille Alvin!

2008-09-09 @ 09:15:07
URL: http://jenny5.blogg.se/
Postat av: Kikki

du har fått en award av mig

2008-09-10 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0