Kräftskiva hos pappa

Eftermiddagen/kvällen har tillbringats hemma hos pappa med väldigt nära och kära.
Återigen kom känslan när jag steg av tåget i Malmö, känslan av att komma hem. Det är i Malmö jag hör hemma....

Skulle egentligen lagt in bilder här, men det ville inte riktigt fungera så jag gör det senare. Alvin var lika söt som vanligt. Gulligast (och roligast) var när han vid efterrätten, som var äpple-och hallonpaj med glass, frågar: "är där ost i?". Anna berättar att det är nötter och hallon i. Nästa fråga blir då: "är där skinka i?", varpå alla (eller mest Marie och jag) börjar gapskratta. Sötnosen! =)

Mina misar hade saknat mig när jag kom hem. Så jag fick ett varmt mottagande! =) Det är tur jag har dom. Annars hade det inte varit kul att komma hem alls.
Ska bli skönt att gå till jobbet imorgon igen, hålla sig lite sysselsatt och slippa tänka så mycket på sitt eget liv. En ny tjej börjar imorgon. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0