Jag har fått ett garage!

Jag hade just tagit på mig träningskläder för en liten joggingtur när mamma ringde i eftermiddags. Hon tyckte jag skulle hämta henne i Lund och sen åka ner till Malmö och hälsa på mormor och morfar. Så det gjorde jag!
Så det blev en utflykt idag i alla fall!

Var hemma vid sju-tiden och bestämde mig faktiskt då för att jag inte ville skippa joggingturen, så jag begav mig mot Furulund. Var ute och sprang i 50 minuter. Fjärde gången jag var ute och jag känner redan att konditionen har blivit så mycket bättre! Måste köpa mig ett par hörlurar som stannar i öronen när jag springer. Jag har så små öron så snäckorna ramlar ut hela tiden =) Ska kolla på det på tisdag för då blir det Ullared med syskling!!

Förresten, jag har nu fått ett garage på gården! De ni =) Kan vara bra när jag sen skaffar mig en lite snyggare bil!! Och har jag tur så håller kanske min bil lite längre nu om den får stå inomhus.

Kommentarer
Postat av: Jessikan

Men skit i o stoppa en massa snäckor i öronen då, de räcker väl me dom små svarta grejorna som ljudet kommer ur!!!



Kramis

2008-09-29 @ 14:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0