Fredagkväll

Jag ska snart återigen krypa ner i min mysiga säng. Är så trött så det finns inte.

Dagen på jobb slutade inte bra. En sugga som inte kunde resa på sig och när hon väl kom upp kunde hon inte hålla balansen, flängde hit och dit med hela kroppen. Såg jättehemskt ut. Det slutade med att vi fick skjuta henne. Hon hade aldrig blivit bra. Hon hade liksom redan gett upp. Efteråt hade jag inte långt till tårarna. Vet inte riktigt varför, har ju varit med och skjutit suggor förr, men den här gången var det hemskt. Kan ju vara för att det är den tiden i månaden nu...jag vet inte... Hon har det bättre nu i alla fall, i den rosa grishimlen, där hon springer runt på gröna ängar.

Har känt mig helt off hela kvällen, ledsen. Anna, Anton och mamma har varit här och vi har ätit kräftor. Tanken var först att jag skulle följa med dom till Malmö men jag kände att jag hellre ville vara hemma själv. Utan att behöva bry mig om någon annan, bara mig själv och katterna förståss.
August fick flytta hem till Anna idag igen, den lille fluffbollen.

En film i sängen blir det nu. Får se hur många minuter jag hinner se innan jag somnar. Imorgon ska jag ner till Malmö med Caroline och Lotta. Vi ska titta på brudtärneklänningar!!
Sov gott

Kommentarer
Postat av: jessika

jadu de har hon!!

med nya gula baddräkten med gröna prickar, simringen runt magen o kepsen på svaj ivrigt letande efter poolen!!! kram på dej underbara du!!// J



PS, och de skulle inte förvåna mej om precis när hon hittat den o sänkt ner sin längtande kropp så hör hon de, de förbaskade pyyyysssssssset, attan upp igen o hitta en bra plats!!!

2008-09-05 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0