Hemma

Igår tog jag bilen ner till Malmö, mest för att komma ur min deppighet och förhoppningsvis bli av med huvudvärken. Anna följde med en runda till Ikea, sen blev det bakning hos pappa och lite mys hemma hos mamma. Men tröttheten och huvudvärken ville inte försvinna och jag körde hem vid halv sex, trots mammas och Annas försök till att få mig att stanna och äta svampmackor med dom.
Slängde i mig pizzabitarna som var kvar sen i lördagskväll och sen la jag mig på soffan och låg där tills jag somnade kvar över nio. Ingen toppendag med andra ord.
Idag känns det lite bättre, huvudvärken är borta för stunden i alla fall, men det bränner i ögonen och jag är så trött så jag hade kunnat somna och sova bort hela dagen om jag lagt mig i sängen.
Jag som aldrig brukar vara sjuk. Har nästan dåligt samvete för att jag är borta från jobbet... men jag hade aldrig orkat med det idag.
Det har nog varit lite för mycket för mig på sistone. Mycket jobb, mycket att fixa och mycket ovisshet och tankar. Ingen bra kombination. Min kropp sa nog ifrån nu tror jag....jag vet inte.

Nu ska jag äta lite frukost och titta på One Tree Hill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0