Läggdags

Sminket är avtvättat och tänderna är borstade. Har till och med använt tandtråd och sköljt med listerine.
Kvällen blev inte som jag hade planerat.....nåt blev fel under kvällen....jag?

Jag sa till mig själv att jag inte skulle bli ledsen, ändå sitter jag här med tårar som rinner längs kinderna. Och egentligen vet jag inte vad jag är ledsen över. Kanske har något samband med de ciderna jag har druckit ikväll??
Du fick mig i alla fall att längta efter något som jag försökt förtränga i en evighet. Tänk vad en natt kan göra...en människa.

Ensam i mammas lägenhet
Och nu ska jag krypa ner i hennes säng och somna och hoppas att allt känns bättre imorgon
För det brukar det göra
....fastän jag är lika ensam då som nu.....

Har fått många fina sms ikväll från folk som bryr sig
och som jag bryr mig om...jättemycket!!
Vad skulle jag gjort utan alla er? Jag vore ingenting..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men söta. Jag kan verkligen känna igen den känslan. En natt kan göra så otroligt mkt. ElinElin.. jag tycker att vi får ta & styra upp ngt nu snart.. kan behövas i Vintermörkret.

Kramar till dig.

2008-11-23 @ 16:25:02
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0