Grattis till Mette!!

Mettes 20 års dag idag!! Grattis! Hoppas du hittade goda tårtor =)

Dagen har varit rätt lugn annars. Det blev tacos hemma hos Jenny, Daniel och Maja. Sen blev det som jag misstänkte, tröttheten kom över mig. Så när jag sovit en halvtimme på soffan hemma hos J, D och M så begav jag mig hemåt. Nu ligger jag i sängen och ska snart släcka. Ingenting kul att se på tv heller.

Två dagar till tandläkarbesöket. Börjar bli lite smått nervös. Känns som det kommer bli ett dyrt besök.....

 Nu kom Alfons och la sig hos mig. Måste vara ett tecken på att jag ska sova =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack igen:) Ja jag hittade en jättegod, men sms:et innan var ändå bäst:)haha

2008-11-17 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0