Söndag

Igår var det schlager hemma hos Kikki och Johan. Vi grillade gott, åt en jättegod chokladkaka till efterrätt och sen en massa gott snacks till tv:n. Men schlagern var ju ingen höjdare så jag förstår inte egentligen varför man satt och slösade bort dom timmarna på det =)

Imorse ringde klockradion klockan åtta. Upp och byta lakan, packa träningsväskan, äta frukost och sen tåg till Malmö. Bodypump vid elva, jätteskönt!! Ökade mina vikter lite idag, i alla fall på ben och bröst, så jag känner mig lite slut i musklerna! Men det är skönt!
Sitter just nu hemma hos käraste syster. Jag trodde att dom (Anna och mamma) skulle vara färdiga att hitta på något så fort jag kom, men de var mitt uppe i storstädning av lägenheten. Så jag hjälpte till!
Nu har Anton kommit hit och vi bara sitter här och väntar. För dom är fortfarande inte färdiga.......
Vi ska hem till mormor och morfar en stund. Sola lite i deras trädgård tänkte jag =) Och känner jag mormor rätt så har hon säkert nån god kaka eller bullar att bjuda på. Fast det kan inte jag äta =) för idag börjar min bantning igen. Söndag till torsdag är mina bantningsdagar =) Då kör jag efter viktväktarna, men fredagar och lördagar struntar jag i allt vad bantning heter.

Ska sätta lite färg på mina bleka kinder nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0