Regn, regn, regn

Men jag måste erkänna att det är rätt mysigt att sitta och kura i soffan.
Planen för kvällen idag var egentligen ett aerobic-pass, men så blev det inte eftersom en sugga på jobbet fick för sig att kasta omkull mig på golvet. Så nu sitter jag här med ont i låret och skrapsår på magen och armbågen....ja, det är faktiskt lite synd om mig! =) Och för att spä på det lite mer så har höger knä börjat värka så jag haltar fram. Hopplöst! Jag behöver köpa mig en ny kropp, en mer ungdomlig =). Nån som vet var jag kan hitta en sån?

Så, som sagt, jag tycker lite synd om mig själv idag. Därför blev det pizza till middag idag. Trots att det egentligen är bantning som gäller söndag till torsdag.....men jag får helt enkelt äta lite mindre på fredag istället, så det jämnar ut sig.
Och eftersom jag nu ändå har överskridit mina points idag (eftersom det i en pizza är ca 20 points eller mer!!!) så ska jag fortsätta med det. Nu blir det krossat chokladglass och lite scrubs på tv =)

Kommentarer
Postat av: Tinaina

Det var verkligen inte snällt av den suggan, hoppas du snart får mindre ont i fötter o lår över allt annars...

2008-05-26 @ 20:14:14
URL: http://tinaina.blogg.se
Postat av: Lotta

Men Eeeelin! Du får akta dig för giiisarna :D

2008-05-27 @ 21:24:24
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, den logiken brukar jag me köra på. Har man ändå sabbat det nyttiga kan man lika bra göra det rejält!

2008-05-28 @ 13:37:17
Postat av: Daniel

Scrubs e ju nyttigt iallafall ! ! !

2008-05-28 @ 19:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0