Härligt!!

Idag är jag ledig!! Men jag var upp halv sju ändå.
Tvättiden började klockan sju och min plan var att ta en kopp kaffe (eftersom det ökar förbränningen:) ), slänga i tvätt i maskinerna och sedan gå en lång promenad. Och så blev det. Med Ipoden på hög volym traskade jag runt i en timme. Hittade en jättefin lekplats som jag måste gå till med Alvin när han kommer och hälsar på.
Innan hemgång gick jag in på Ica och köpte bullar, juice och pålägg. Jenny och Daniel kom och åt frukost med mig i solen på balkongen. Mys!!
Tänk, klockan är tio och jag har redan hunnit med så mycket =) Känns bra!
Tänkte fixa lite blommor till min balkong idag också. Är trött på att det är så trist därute. Så det får bli en tur till Hög sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade det där med kaffet stämt hade jag varit smal som en sticka, haha. hörsägen, hävdar hon...

2008-05-30 @ 13:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0