Han

Jag såg en person på fotografi igårkväll
En person som, för så många år sedan, lämnade avtryck hos mig
Han var en av dom personer som jag fastnade för direkt, det fanns något speciellt hos honom,
man bara tyckte om honom direkt
Trots sitt långa hår och svarta kläder verkade han vara så mysig inombords
Snällare ögon får man leta efter

Han var med mig i mina drömmar inatt
Det var så verkligt..... kändes inte som om jag överhuvudtaget sovit en blund på hela natten när jag väl vaknade.
Vi kom så bra överens.... han och jag.... i alla fall i mina drömmar.....fast jag tror vi hade gjort det även i verkligheten
Det hemska med det hela är att denna personen har mått fruktansvärt dåligt psykiskt.....
Känslan av ledsamhet har suttit i hela dagen, tanken på honom med.
Vill så gärna hjälpa honom....på nåt vis.....få bort hans inre demoner.
För det känns så hemskt att en så fin själ har gått sönder.......

                  Hoppas du på något vis finner sätt att laga dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0