Bowling igår!

Igår var det utekväll med jobbet, med bowling och mat i Helsingborg.
Här kommer lite bilder =)
                  
Daniel på tåget    Visst har han          Gissa vem som        Jessika efter
på väg till Hbg     stora fötter men      kom på namnen          en spärr
                        storlek 50 var lite
                          väl stort =  )

           

                
                                                       Daniel visar hur det
                                                     ser ut när man duschar
                                                     i ett danskt vardagsrum, 
                                                      eller hur var det  nu? =)

       

image77
Hela gänget: Jessika, jag, Mette, Johanna, Patrik och Daniel


Ja, det var en himla rolig kväll =)
Med en hel del cider och mitt i alltihopa ett samtal med Jessikas son som var på fest i Ekeby....hmm.....
Helt galet! =)
Daniel och jag gick ner till knutpunkten efteråt. Det är minsann inte lätt att hänga med honom med sina långa ben, jag fick småjogga lite lätt brevid =) Är man dessutom lite rund under fötterna blir det ännu svårare!
Jag fick för mig att jag ville sjunga karaoke, så vi gick och kollade när nästa tåg gick och traskade sedan bort mot Tivoli. Men när vi såg kön vände vi och fick springa tillbaka för att hinna med tåget vi först tänkt att ta.

För att summera kvällen behövs bara ett ord: TOPPEN!! Det är ett härligt gäng man arbetar med!!
Ser framemot studsmattekvällen hemma hos Jessika och Patrik!! =)

Kommentarer
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life.

Bowling är såjävla roligt! Jag suger dock.

2008-05-24 @ 12:12:37
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se
Postat av: Rebecca

Storlek 50? Oh hjälp!

2008-05-24 @ 12:26:35
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Anna Panna

LÄt som en riktigt rolig kväll... och det ser man på bildern med.
Vi får ses snart snäckan, kraaaam

2008-05-24 @ 13:30:46
Postat av: jessika o puda

Hejdu hejdu!!!!! Hanni tyckte de va kanon o gå på jobb i morse, aldrig har gris luktat så gott.... NOT!Hihi
Men himla kul va de!! O studsmattekvällen kommer inom kort, jag ska bara köra litta kniiiipövningar först, lovar att de går illa om jag ska skratta som igår o dessutom hoppa!!!!

Ha de gott i gott!!! Kramar från oss

P.S vem vann??

2008-05-24 @ 22:42:37
Postat av: Jessika

By the way, Oliver hälsar!! // J

2008-05-24 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0