Äntligen hemma

Det har varit en lång dag....
Eftermiddagen tillbringades hos mormor och morfar i solen på deras uteplats med kaffe och rulltårta (som jag var duktig och inte åt av!!).
Sen blev det middag på Café Ceder med deras goda kycklingsandwich. Älskar den, så jäkla mumsig!! Tanken var att vi skulle bjuda mamma såhär på mors dag, men det slutade med att hon bjöd oss istället! =)
Hann till och med in på Forex och växlade in thailändska pengar som jag fortfarande hade kvar, innan jag tog tåget tjugo i sju.
Och nu är jag äntligen hemma....så skönt. Drog på mig myskläder direkt och satte mig i soffan! Nice! =) Och här tänkte jag sitta resten av kvällen. Lär säkert somna hur tidigt som ikväll, det tar på krafterna att vara uppe till ett två nätter på rad. Man är inte tjugo längre!! =) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0