1 maj

Valborgsmässoafton firades hemma hos Anna J i Malmö.
Det blev grillning, Pelle och jag delade en jättegod köttbit, och sen satt vi ute och åt. Det var en himla tur att jag tagit vantar och halsduk med mig för hundan vad det var kallt! =)
Precis som hela den här veckan var jag trött redan vid nio-tiden och körde med Pelle till McDonalds innan han släpptes av vid stationen och jag körde hem till pappa och sov.

Idag har jag varit och tränat Bodypump. Är så roligt att äntligen ha börjat träna igen, har verkligen saknat det. Och jag är redan, efter bara 2 ggr, tillbaka på de vikter jag hade när jag slutade träna för några år sen. Känns skönt att man inte förlorat så mycket styrka. Måste vara mitt jobbs förtjänst! =)
Hem till Anna och duscha och träffa Malin och Alvin som var där och hälsade på. Träffade lille August också, Annas lilla lejonkanin som är såå söt.
Vi gjorde en liten utflykt till Svågertorp och gick på Stoff&Stil, men jag handlade ingenting. Känner att jag måste hålla igen lite om jag ska klara mig hela månaden.
Har i alla fall hämtat en kassabok hemma hos pappa så nu kan jag börja kolla var alla mina pengar tar vägen!

Min plan för kvällen: äta lite och slappa i soffan till nån bra film!!

Kommentarer
Postat av: tinaina

vill med pumpa, e sååå himla rolig o så känner man sig så stark, =0)

2008-05-01 @ 19:49:17
URL: http://tinaina.blogg.se
Postat av: Kikki

Jag boxades på nintendo wii igår, idag har jag ont i armarna :)

2008-05-01 @ 22:01:00
URL: http://www.theo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0