Storm

Det blåser så jag tror fönstrena ska gå sönder.

Ännu en kväll tillbringad i en av mina kära soffor.
Guldklimpen ligger i den andra och sover och är sådär supersöt som bara en kattunge kan vara.

Har snokat runt på en mängd bloggar nu. Många skriver i varenda inlägg hur lyckligt lottade dom är och hur bra dom trivs med livet.
Det får mig att undra om det verkligen är så bra som dom skriver......
Eller om det bara är jag som är avundsjuk.....?...

Måste orka resa på mig nu, gå och borsta tänderna och lägga mig i sängen.
Natti

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack gumman, man vill vara lycklig men ibland så blir det inte så.....

2008-03-02 @ 15:08:19
URL: http://www.thesessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0