Festhelg!


Fredagkvällen började med kinamat hemma hos Caroline och Bobo.
Sen gick vi till Lotta som hade inflyttningsfest!! Vi fortsatte ut på Tages. Efter några timmars dansande och alldeles för många cider gick vi hem och la oss.
Vilken hemsk huvudvärk jag hade när jag vaknade imorse, fi fan!=) Men en ipren, lite vatten och ännu mer sömn så botar man det =)

Igårkväll var det 25 års fest och Melodifestivalfinal hos Camilla!! Nice!
Så jäkla roligt hade vi! Och alltid lika roligt att träffa Patrik! Har saknat dig vännen!!
Det blev mycket dans, speciellt till Fridas Upp o hoppa!!  Så himla bra!!
Kikki och Johan var snälla och körde mig hem på natten.

Idag har jag hunnit med massor!! Vaknade redan vid åtta, av en liten Alfons som busade med min hand! Söte!
Läste ut min bok, har satt ihop mitt nya badrumsskåp, kollat bland mina sommarkläder på vad jag ska ha med mig till Thailand, ätit frukost på balkongen och förståss, gosat mycket med mina misar!!

  
Min älsklingar myser i solen på balkongen! =)


Kommentarer
Postat av: Kikki

det ser såå härligt ut på balkongen :)

2008-03-16 @ 19:47:21
URL: http://www.theo06.blogg.se
Postat av: Camilla

Tack för allt igår. Hade skit roligt. riktigt lyckad kväll. :-)

2008-03-16 @ 20:36:13
URL: http://thesessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0