En melodifestival senare

Gissa om jag saknade Björn Gustafsson i kvällens melodifestivalen.
Ingen riktig melodifestival utan honom! Så de så!
Och resultatet blev ju ingen höjdare heller.....min favorit, Ola (såklart!!) kom inte till Globen. Trots att jag röstade så många gånger på honom! Det positiva nu är väl att man kan få lyssna på hans låt hur mycket man vill!

Har haft kärt besök här idag, som dessutom kom med mat till mig. Tänk vilken lyx att få maten hemkörd!!
Kikki, Johan och Theo kom och åt med mig. Och lagom till Melodifestivalen tittade Johans vän Stefan också in.
Så det har varit trevligt!

Annars har det varit jobb idag. Trist att man ska behöva jobba när det är riktigt vårväder ute. Men jag har ju Thailand att se fram emot. Bara en och en halv vecka kvar nu!! Min bleka hy behöver lite solbränna!!

F*n, kan inte släppa att Ola inte kom vidare ikväll....=)

Kommentarer
Postat av: tinaina

Klart du kan få min adress, ger dig den nästa gång vi e på msn =0). Inte för att ja är tokig i ola, men tycker med han skulle gått vidare, var helt kalart bäst.....

2008-03-09 @ 11:23:38
Postat av: Jenny

Håller med, Ola skulle helt klart gått vidare!!!

2008-03-09 @ 16:31:17
URL: http://jenny5.blogg.se
Postat av: Kikki

Ola Ola Ola Ola Ola Ola Ola!!!!!

2008-03-10 @ 10:04:24
URL: http://www.theo06.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej gumman! Jaaa.. vad roligt det ska bli.. trevligt att du inte ska jobba heller, så du oxå kan ta dig ett glas eller två ;) Hmm.. neej, kommer inte på ngt så.. man behöver inte köpa ngt.. men om man ska så behöver det inte vara ngt märkvärdigt :)
Kram gumman.

2008-03-10 @ 18:11:07
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0