Midsommar!!

Den här dagen kommer bli toppen!! Så känns det =)
Vaknade redan klockan sju av Selma och Alfons som ville ut i solen på balkongen. Aja, tänkte jag, lika bra att inte somna om. Så nu, såhär en tre timmar senare, har jag hunnit med att läsa 40 sidor i min bok, fixa med katternas nya underlägg till matskålarna, fixa i skafferiet ( köpte en fiffig hylla på ikea igår så nu är där plötsligt hur mycket plats som helst) och, det bästa av allt, rensat ut i min garderob!! Shit, vad man samlar på sig mycket kläder. Kläder som man aldrig använt, eller kanske bara någon enstaka gång. Hittade till exempel en tunika som jag köpte i Thailand när Jenny och jag var där 2003. Den har jag bara använt en enda gång (julen 2003) och sen dess har den bara hängt! Den har dessutom överlevt två flyttar. Fattar inte att jag har gjort av med den innan =) Fast det är ju en superfin färg på den, så det kan vara det =)

Nu ska jag ner till mamma och fixa vår fläderblomssaft-sats, som vi satte i söndags. Älskar fläder, så himla gott!! och somrigt! =)
Ikväll blir det fest hos Kikki och Johan, med god mat och dessutom en vedeldad badtunna! De ni!! Lyx! =)
Ha en trevlig midsommar!!

Kommentarer
Postat av: Anna

ha en 3vlig midsommar du med! :)

2008-06-20 @ 14:00:15
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0