Fredag

Idag skulle jag egentligen ha varit ledig. Så blev det inte. Men jag har i alla fall fått övertidsbetalning idag så då var det värt det. Ska ju ha två veckors obetald semester i sommar så jag behöver pengarna.
När jag kom hem från jobb var jag så trött att jag trodde att jag skulle somna på soffan så fort jag ätit. Så blev det inte. Daniel ville grilla, men så blev det inte. Det började regna istället, så vi åt tacos! Och det va gott!! Sen följde jag med hem till dom och hjälpte till att städa lite. Det är ju inflyttning imorgon. Jag har faktiskt lite dåligt samvete för att jag inte kan hjälpa till....Dom kommer få det så himla fint!!
Nu sitter jag här i soffan med min godispåse och tittar på fotbollen. Men det är verkligen inte roligt att kolla på fotboll själv. Nån som vill komma och hålla mig sällskap?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå där!!! nu bättrade du på mitt dåliga samvete!!!stackare!!! jobba på lediga dan.... usch o fy.

själv har jag sorg! Oliver har flyttat, bara i två månader än så länge men ändå!! har redan ringt fyra ggr sen kl 12 men man vill ju veta att han kom ihåg tandborste, grytor, kalsonger o annat skitviktigt!! tror jag ska ringa nu o höra så att han fick laddaren till telefonen me sej, annars kan de bli katastrof när jag ska ringa ikväll o höra så att hanätit ordentligt....

Saknar dej!!!!!!

2008-06-14 @ 16:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0