Vad är det med dig?

Mamma och Anna har precis åkt hem
och jag saknar redan dom
..för dom är närmst...

Det blev så fruktansvärt tomt här hemma nu

Vad är det med vissa människor?
trodde vi bestämt idag, men helt plötsligt var det ändrat
jag har bott i min lägenhet i ett och ett halvt år nu
och inte en enda gång har du varit här och hälsat på
trots så många inbjudningar
en ny undanflykt varje gång
och jag har sagt varenda gång att nu bryr jag mig inte längre
nu slutar jag försöka
för jag blir lika besviken varenda gång
vad är det med dig?
är man inte ens lite intresserad av att ser hur ens kompis bor?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej gumman!

Låt mig gissa vem detta handlar om..

Känner igen de där.. blir så himlans trött på de!

Menmen, ser fram emot vår myskväll iaf :)
Kramar.

2008-01-15 @ 18:34:01
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0