Tisdag

Tänkte jag skulle skriva några rader här, men nu när jag väl sitter här så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva...
Eller kanske inte riktigt var jag ska börja

Mitt projekt med att tömma frysen gick väl sådär måste jag erkänna
Kycklingen och pommes friten tog slut och då var jag ju bara tvungen att fylla på
Så idag har jag varit och storhandlat. Så nu tänkte jag att jag skulle klara mig en månad på den här maten. 
Får väl se hur det går...

Igår var jag på Linedance med Malin. Så himla roligt!! Det rekommenderar jag verkligen!
Det var på Friskis&Svettis vid Johanneslust. Jättefina lokaler, stort och fräscht.
Efteråt när jag lämnat av Malin kände jag återigen att jag saknar att bo i Malmö. Tänk vad skönt att bara få ta cykeln hem efter träningen och vara hemma på tio minuter. Istället ska man sitta i bilen en halvtimme nästan. Drygt!
Jag kommer garanterat bli Malmöbo igen! Jag undrar bara när...
Under tiden får jag väl lägga lite tid och pengar på att köra ner då och då

I fredags var det tjejmiddag hos Ida. Alltid lika roligt! Det är rätt otroligt egentligen att vi som är på så olika stadier i livet har lyckats hålla ihop och ses så mycket som vi ändå gör. Kul!
På lördagen var jag ju med världens finaste Alvin och Malin såklart. På dagen gick vi till Terrariet i Folkets Park. Alvin tyckte det var toppen och titta på alla djuren. Vi försökte lära honom vad allt hette, och han upprepade så gott han kunde; dil (krokodil), känga (känguru), apa, pyteom (pytonorm), oola (ödla), spinge (spindel), pappadoja (papegoja) och det bästa av allt, kackelanka (kackerlacka)! Han är bara för underbar!!

 Det får räcka för idag. Ska krypa upp i soffan och titta lite på film innan sängen kallar!

Kommentarer
Postat av: tinaina

HEjhej, va ju ett tag sedan vi sågs så ja har ju inte fått fråga om din nya soffa va skön....=)
Dum fråga ju, man köper juinte en obekväm soffa.....hmmm

2008-01-23 @ 09:59:42
URL: http://tinaina.blogg.se
Postat av: kikki

pappadoja....gud så gulligt!!när ska du bjuda oss på middag :) har du glömt bort det :) Vi får komma bort någon dag och testa soffan, innan vi flyttar! Kram

2008-01-23 @ 10:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0