Fastnat

Skulle bara kolla en snabb grej på datorn,
o nu har jag suttit här i 45 minuter!!

Men jag måste ju läsa lite bloggar när datorn ändå är igång!

Skulle egentligen ha kört till Nova idag, men ville inte köra i det här slasket.
Förresten, vet ni hur lång tid det tog för mig att köra hem från jobbet i lördags i halkan???
En hel timme!! Tar bara 25-30 minuter i vanliga fall! SEGT!!
Var helt slut när jag kom hem av att ha suttit och spännt mig hela tiden.
Snö och is är riktigt mysigt, så länge man slipper ut och köra i det!

Min bantning går bra än så länge tycker jag. Fast igår kom älskade syster på besök och med sig hade hon en semla till mig!! Va ju tvungen att äta den =) (vi behöver ju inte nämna att jag tjatade på henne om hon skulle komma att ta med sig den,haha) Men god var den!! Det förtjänade jag, jag som har jobbat fullt hela helgen med värsta förkylningen!

Saknar lille Alvin!! Har inte träffat honom sen julafton och det är ju två veckor sen!! Kan ni tänka er?? En hel evighet ju! Men på fredag får jag träffa honom igen! Mysigt!´

Nä, nu skriker magen efter falukorv och makaroner!
Så det är bäst jag går och lagar det så den inte blir sur!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0