Dammsugardag

Min älskade bil gick igenom besiktningen idag! weehoo! =)
Fast så jäkla mycket älskar jag inte den. För hade det bara fungerat att ta sig till jobbet utan den hade jag gjort mig av med den i ett nafs!

Utomhus är det halv snöstorm (nästan i alla fall) men jag lyckades ta mig till Center Syd i alla fall. Va ju bara tvungen att gå på systembolaget för att ladda upp till festen på lördag! Annapanson ska ha inflyttningsfest!
Storhandlade på Maxi också. Så nu har jag köpt allt till imorgonkväll. Massa goda ostar och kex!
Jajamensan, det ska bli ost-och vinkväll med Caroline och Lotta! Har till och med köpt en flaska vitt vin som ska passa till ost! Här slår vi på stort! =)

Köpte provbitar av två olika tapeter idag också. Funderar på en fondvägg i vardagsrummet så nu ska jag hänga upp dom och försöka tänka mig det i stort. Svårt!

Och det absolut bästa som hänt idag är att handpenningen på katten nu är betald och jag kan börja räkna den som min egen!! Ägaren sa att jag fick komma dit och kolla på honom när jag ville!
Här är senaste bilden på honom, han är längst till vänster
image31

Nu sitter jag mest här bara för att slippa dammsuga. Det är det absolut tråkigaste som finns!
Så det är ingen som känner att dom har lust att städa lite idag? I så fall får ni gärna komma hit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0