Snödroppar och vintergäck!

Det måste betyda att våren snart är här, när man ser snödroppar och vintergäck i rabatten!
I älskade mormors trädgård blommar till och med två påskliljor!

Helgen har varit helt underbar! Har varit hur glad som, vilket beror till stor del på det fina vädret.
Tänk vad lite sol kan göra!! Härligt!
Vid lunch i lördags körde jag ner till Malmö, hämtade upp Anton, Oliver och Anna och sen vidare till loppisen där pappa och Marie stått hela förmiddagen. Vi fyra tog över och styrde upp det hela, med en ny layout på bordet! =)
Det var faktiskt riktigt roligt! Men jag förstår inte riktigt hur folk kan tycka det är dyrt med 5 spänn för en bok?! Nä, då ska de gärna pruta ner det till 2-3 kronor istället, men HALLÅ?! Snåle jäklar!!

Kollade just klockan och insåg att jag måste gå och göra mig i ordning!
Ikväll är det linedance!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0