Nåldyna

Det är så jag känner mig idag =)
Jag har varit och gett blod och vaccinerat mig inför Thailand, så nu har jag tre hål i min vänsterarm, som för övrigt börjar ömma lite nu.

Anna och jag lånade Maries bil, en bil som jag väldigt gärna skulle vilja ha!
Anna skulle boka tid för tatuering men hon bangade =) skulle ringa dit och beställa tid istället =) Fegpropp!!
På vaccinationscentralen träffade vi världens finaste systerson! Han skulle också få spruta. När han kom ut, med en tår i ögat, och fått sin spruta hade han fått ett fint Lille Skutt-klistermärke. När det sen var min tur att gå in och få min spruta började Alvin gråta. Nog för att han visste att i det rummet får man ont! Söte!
Efter jag hade fått min spruta sa jag till Alvin att jag inte hade fått sånt fint klistermärke som han. Då räcker den här lille underbara människan mig sitt klistermärke och säger: " Ele ha"! Myspojke!

Nu blir det Wallander-film och en kopp te i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0