Jovisst

Jag var faktiskt uppe inatt vid fyra-tiden för att kolla på månförmörkelsen men vädergubben ville nog inte att jag skulle se något för det var dimmigt som tusan. Lite besviken blev jag allt.
Min sovmorgon blev blev det lite sådär med. Väckt av min söte katt igen! Hon tyckte ju det var toppen att jag gick upp i natt och började busa med mina fötter direkt. Så när jag gick och la mig igen så blev hon nog lite besviken och tänkte: "nu ska jag inte låta henne sova ut". Jamandet började vid halv åtta och har hållit på till nu strax innan nio när jag äntligen gick upp.
Hoppas verkligen att hon kan leka med sin nya kompis på morgnarna sen istället för att väcka mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0