8 dec

Huvudet dunkar och jag är dödstrött. Detta trots tre timmars sömn på soffan när jag kom hem från jobbet.
Så idag har jag lyckats göra en storasyster småirriterad och hon har gett mig dåligt samvete för att jag inte träffat A på länge. Med andra ord, inte en höjdar-måndag....

Gårdagen blev i alla fall jättemysig! Först loppis och fika med Jessika och sen vidare hem till Johanna och Henrik för lite glögg-fika med alla från jobbet.



Jessika hittade den här "fina" prydnadsgrejen på loppisen och sa :"Va konstigt, jag minns inte riktigt när jag stod modell för denna". Och sen skrattade vi nästan ihjäl oss =)

Skrattade så mycket att en gammal dam kom fram till oss och tyckte det var härligt att få höra att vi var så glada. Det var inte ofta man hörde det sa hon. Då borde hon ha varit med på vår arbetsplats!!


   


I en blomsteraffär i Strövelstorp hittade vi ett mysigt café där vi åt mumsig våffla och satt och snackade nån timme. Alltid lika härligt att prata med dig!! Du skulle bara veta hur mycket jag saknar dig på jobbet!! Inte samma sak utan dig!

Nu ger jag upp för idag innan jag deppar ner mig totalt.
Måste ju vara fit for fight inför hälsoundersökningen imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jessikan

Stryk borde du ha!! Fy va jag e tjock!!!!!!!!

jaja, jag e ju gift:).



Tack för myseftermiddagen, helmys va de!



Va tvngen o se till o shejva nedre regionen när jag kom hem, efter att jag sett min staty, men de ser nog ut som ett morotsland me tussar här o var, ser ju ingenting!!! Jag saaaaknar min mus!



Få höra sen hur de gick på hälseneundersökningen för dej.



Pratade me L-E innan o ni e så duktiga!!

2008-12-09 @ 13:58:50
Postat av: Jenny

Snygga tuttar :-) (ja på lilla statyn alltså)

2008-12-11 @ 22:05:40
URL: http://jenny5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0