Snart nyår..

Nyår närmar sig med stormsteg och trots att jag tycker att det ska bli riktigt roligt är jag lite smått orolig samtidigt.
Varje nyår står jag där ensam vid tolvslaget och saknar någon som håller om mig när raketerna skjuts upp runt mig. Varje år står jag och tänker att nästa år, nästa år kanske jag får hålla om någon och inleda ett nytt år med någon väldigt speciell.
Varje nyår fylls jag av sådan tomhet och ensamhet...

Hoppas den känslan håller sig borta just i år
Även om jag tror att den kommer dyka upp....

Kommentarer
Postat av: tinaina

om den dära känslan kommer smygande på nyår så tänk på mig, lovar tänka på dig. Vet de inte är samma sak, men så kan vi vara ensamna vara tillsammans i tankarna i all fall.

2008-12-28 @ 22:03:17
URL: http://tinaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0